Tuesday 16 March 2010

Pesma o banderi

vraćam se danas kući, peške, kad mi pade na pamet ideja za pesmu. možda je to više kao neki motiv, ne znam.
sve u svemu, u pitanju je neodlučnost. imaj jedan poremećaj u mozgu koji ljudima utiče na centar za orjentaciju pa su neodlučni. Mislim da isuviše frljam terminima i nemam pojma o čemu pričam, sada ću prvo malo da izvikipedišem, pa da probam da napišem koncept za pesmu. inspirasno, jelte, šetnjom.

i nisam bio previše zainteresovan da tražim, te nisam našao, ali nema veze.

tu je ta ideja da kada ja hodam i ispred mene je bandera, pošto sam neodlučan, ne mogu da presečem i kažem sa koje strane ću je zaobići. hodam pravo prema njoj i razmišljam da li levo ili desno i tako udarim u nju, zaboli me pa nastavim da hodam. i fora je što je na svakih iks metara ista takva bandera i svaka boli, a svaka je vrlo verovatno jedna te ista. eto, to je ideja.

a sada mogu i da probam da napišem pesmu, iako mi je stvarno glupo to da radim sada, pošto sam upravo rekao sve što sam zapravo hteo.

a možda ideja za kratku priču? možda bi ipak kratka priča bila bolja od ove dosadne usiljene pesme. Da.

nema veze, ajde sada pesma za početak.

-

i nisam bio previše zainteresovan da tražim, te nisam našao, ali nema veze.


Znaš, to baš i nije neka fora.

No comments: