Sunday 16 December 2007

pozorište

pogledi su sevali. poimanje sreće bilo je različito kod različitih lica.
ako osetiš ispunjenost bi...

STANI!

zašto?

pa, stalno pričaš takve priče. kao da si ti jedini koji misli o tome, kao da si otkrio nešto bitno, i osećaš da moraš drugge da podučiš, da pokažeš kako si ti pametan, da...

ali nije tako. razumeš, ja otkrivam, pronalazim sebe, pronalazim u sebi odgovore koji su verovatno ranije pronađeni, ali nisu u meni... razumeš?

da ali stalno imaš taj ton kao da podučavaš.

nemam.

e pa sad.

trebalo je da odemo do kluba. kasnimo.

hajde da ne idemo!

molim?

pa čuo si me.

da, ali moraš da shvatiš da smo se dogovorili, a i sama mrziš kada kasniš, mrziš, znam to.

mislim da sam se ja promenila. mislim, rekao si da mrzim, ali ja sam sada ubeđena da nikada nisam mrzela... mržnja je snažno osećanje.

sada ti filozofiraš.

uf, filozofiram, ali tako je, razumeš li šta želim? mi možemo da pričamo ovako, mi, ali opet to dosadi. ljudi dosade jedni drugima, a najčešće prvo jedna osoba dosadi drugoj... jednosmerno je, znaš?

znači, hoćeš da kažeš da sam ti dosadan?

pa, jesi malo,m volim te i sve, ali mnogo si postao, kako da kažem, formalan. ozbiljan.

a ne želiš da budem? želiš da do kraja života šetam u šarenim gaćama i recitujem svoje anti haikue?

možda... ali anti haikui nisu tvoji...

štagod. ne, obaveze dolaze vremenom.

vreme ne postoji. vreme je samo reč.

moguće, ali obaveze se gomilaju, bilo vremena ili ne. i te obaveze, znam, kvare život i sve, ali su jednostavno tu.

zbog čega su ljudi to napravili sebi?

budale.

i jel idemo večeras?

zar nije trebalo da smo već tamo?

mislio sam u pozorište.

ali nemamo karte blesane jedan.

kupićemo tamo, na licu mesta.

a šta gledamo?

nebitno, hajdemo večeras u pozorište!

može.

pokupiću te u pola 8, da imamo vremena da se malo prošetamo.

ok.

3 comments:

Mousehunter said...

Ne znam, cesto ja da izvines serem i filozofiram, al nije mi u biti da budem pesimista - zato mi se svidja vise zenski lik ovde. Nekako vise volim da pokusam da nadjem svetliju stranu zivota i svega sto se njega tice - sta god to bilo, i ko god to smislio, i koji god smisao svega toga bio (ako ga uopste ima)...eto...:)

Anonymous said...

"razumeš, ja otkrivam, pronalazim sebe, pronalazim u sebi odgovore koji su verovatno ranije pronađeni, ali nisu u meni... razumeš?"
Ovo je sjajno!!!!!

jelenaartpoezija

Anonymous said...

i like this.. kind of... don't know.. like it