Wednesday 29 August 2007

ideje za kratke price

jedna od mogucih kratkih pricha:

pocetak:

Dobar dan, jel slobodno unutra?
Da, da, izvolite slobodno.
A mlada dama vam je supruga?
Ne, ne poznajem je, samo sedimo zajedno u kupeu…
Lepa je… a vi ne ulazite?
Sad ću ja još malo, samo da popušim do kraja… nisam želeo da zadimim unutra…
Naravno, naravno…pa… odoh ja da ostavim kofere, da se smestim…
Da, da… evo otvroriću vam vrata, dosta kofera nosite…
Pa znate kako je… svakome pomalo pa… šta da se radi…
Da, da… izvolite, prijatno, sad ću ja još malo da vam se pridružim.
Naravno, hvala vam.
Ma nema problema.
Hvala još jednom.

Dobar dan gospođo.
Gospođica… dobar dan.
Gospođica? Nisam verovao da tako lepo dama nije udata.
E pa nisam. Još sam mlada.
Da, vidim, ali ste takođe i prelepi…
Molim vas, prestanite. Ne poznajemo se i ne priliče nam ovakvi razgovori.
Samo sam želeo da vam kažem šta mislim o vama… da vam malo udovoljim…
E pa ako bi da mi udovoljite, mogli bi da mi kažete koliko ima sati.
Šta? Koliko je sati?
Da… ako nije problem…
Ne, ne, oprostite, naravno…
Pa, koliko?
Molim?
Pa sati… koliko je… zaboravila sam sat, znate…
Da, da, ja sam skroz pobelesavio, imate tako magičan pogled, nisam vas ni čuo prvi put koliko ste me opčinili.
He, hehe, pa hvala, lepo od vas…
Ma nema na čemu, samo govorim istinu, nema potreba da se zahvaljujete…
Ne, zaista, oprostite, od kad ste ušli mi delite komplimente a ja se samo durim… oprostite, niste to zaslužili.
Molim vas, molim vas, nemojte mi se izvinjavati, ja sam od početka znao da vi ne mislite ozbiljno.
Stvarno? Pa vi izgleda svašta znate?
Pa da, znate, ja odmah osetim kada je osoba prijatna i nesposobna za zlo.
Ma nemojte!
Da, ja to jednostavno osetim tu, odmah pored srca, neka žila mi zaigra, odmah znam da ste osoba nesposobna za mržnju…
Ja? Pa…
Zarumenili ste se?
Ja? Nisam, zašto bih? Lupate gluposti!
Pa pogledajte se u ogledalo, uverite se sami.
Vidite?
Jao, stavrno jesam malko…
Dopadam vam se pa vam je drago što se i vi dopadate meni… zato ste pocrveneli.
Gluposti! Zašto biste se vi meni dopali? Pa tek ste ušli u kupe, ne znam ništa o vama. Ja ne sudim o ljudima tako brzo…
Ali ipak ste pocrveneli… sigurno to nije bilo zbog onog tipa tamo…
Ne morate mi persirati…
Ne moraš ni ti meni. Osećam se kao neki deda.
Pa i nisi daleko…
Haha, šališ se? Pa nisam mnogo stariji od tebe… rekao bih par godina…
Koješta! To kažeš samo da bi mi saznao godine!
Ja? Ma jok! Kao da me zanima. Tebe u stvari zanima koliko ja imam godina, pa si razmišljala da mi kažeš, pa bih onda ja tebi rekao, ali si se predomislila zato što misliš…
Molim? Pa da me zanima koliko imaš godina pitala bih te!
Hoćeš da kažeš da te ne zanima?
Šta? Koliko imaš godina?
Da.
Zašto bi me to zanimalo?
Pa ne znam. Ali očigledno je da te zanima…
Pa baš me ne zanima!
Baš?
Baš!
24.
Molim?
Imam 24 godine…
Stvarno?
Da. Što mislila si da sam mlađi?
Ne, izgledaš starije…
Hehe, znači pogodio sam da sam svega par godina stariji…
Ništa ti nisi pogodio znaš! Mnogo se foliraš, misliš da si faca…
Pa… ništa ja ne mislim, samo sam te video i pomislio kako bi bilo lepo da te upoznam…
Jel tako?
Da.
Pa dobro…
Pa kako se zoveš?
Neću da ti kažem!
Opala… pa dobro, kao i da je bitno. Izaći ćeš na sledećoj stanici i nikada se više nećemo videti… ovo je jedini trenutak u našim životima kada je moguće da uspostavimo kontakt, a ti si digla nos. Šta? Što ćutiš sad? Jel shvataš ti da smo možda stvoreni jedno za drugo, da smo možda baš mi ti, da sam možda baš ja taj… a ti si se postidela, ne znaš šta da kažeš…
Slušaj, nisam se postidela, i znam ja dobro šta želim i šta ne želim, i ko je baš onaj i sve ostalo. A najbolje od svega znam da odgovorim na ovako glupave fore i prilaze… molim te, ostavi me na miru, dobar si dečko, ali ja nisam zainteresovana… nije do tebe, imaš ti neku svoju žvaku, fino izgledaš i sve to, ali jednostavno meni se ne dopadaš… ako nije problem da me ostaviš na miru dok ne izađem…
U redu… nemoj da se ljutiš… kao da je bitno…

Zdravo. Vidim vi ste se lepo napričali. Haha. Gledate me kao da sam ja neko ko će sad da uđe, sedne, i kaže nešto strašno pametno što će da stavi tačku na ovaj vaš razgovor i sve pojasni… e pa neću!
A zašto bi to pomislili? Ti kao imaš pametnu facu ili šta?
A šta ćeš da kažeš? Hoćeš i ti da ćutiš kao ja? Znaš ona je mnogo nervozna…
Ma jok, slušao sam vas ispred i bilo mi je smešno, pa sam rešio da se vratim i da sednem… nešto su me noge zabolele.
A… a što si se smejao?
Pa ništa specijalno.
Bili ste mi komični.
Ne bih rekla. On je bio dosadan a ja nadrkana.
Šta god. Tri i sedamnaest.
Molim?
Molim?
Pa toliko je sati…
TRI I SEDAMNAEST?
Da…
Jao pa ja moram da idem!
Gde? Pa nisi ti pitao za vreme…
Svejedno, kasnim, žurim…
ČEKAJ! STANI!
NE KROZ PROZOR!!!
Ćaaaoooo!! Ne brinite se, videćemo se opet!
AAAAAAAAAAA!!!!




2

Zdravo.
Zdravo.
Jel smem da zapalim?
Molim?
Cigaretu…
Pa… ako baš moraš…
Pa i ne moram, ali mi se baš puši.
Pa zapali onda.
Neću, sačekaću.
Molim te, zapali, ne smeta mi…
Dobro, ako je tako, hoću.



Ovde si zbog njih?
Njih? A, njih! Da, da… zar nisu slatki?
Aha… baš su super.
Hvala. Mnogo su mi dragi.



A…
Da?
Pa… mislio sam, ako nije?
Da?
Ma ništa.
Reci.
Nije bitno
RECI!
Ne želim, mislio sam pa sam se predomislio…
A reci mi sad, glupo je, to si namerno uradio…
Šta?
Pa to.
Šta?
Pa da se praviš kao da imaš nešto da kažeš a u stvari nemaš ništa nego bi samo da me zainteresuješ…
Aha u pravu si.
Jesam?
Da.
Nisi ništa hteo da mi kažeš?
Pa…. Nisam.
E, sad znam da si nešto hteo… reci mi molim te, zbog čega nećeš da kažeš?
Haha, ti si skroz luda:D
Beži tamo, ti si dosadan.
Jesam.



Ti si zbog njega?
Da.
I? Šta nije u redu?
Pa malo je debeo znaš, mislio sam to nekako da sredim, da ga malo stanjim i tako to…
Haha ti si blesav, pa ne treba da se stanji, malo samo da se izrenderuje i gotova stvar, nisi morao da dolaziš… idi izrenderuj ga malo da ne plaćaš za džabe… veruj mi, biće super.
Da ga izrenderujem? Nemam pojma, mislio sam o tome, ali kad sam već ovde, bolje oni to da mi odrade nego ja sam… ipak su oni profesionalci…



A šta fali tvojima? Pa malo su se razbolele, vidiš kako su se nadule, ućebale… skroz su lila, a bile su rozikaste…
Hahaha, bravo, bravo…
Ja sam ozbiljna.
Dobro, verujem ti.
Ozbiljno ti kažem.
Pa i ja tebi isto, verujem ti.
MRŠ!
Što se ljutiš? Šta da ti kažem?
Treba da budeš iskren!
Pa bio sam…
Ma da… dobro…
Ok…



Evo sam ja na redu…
Srećno… e!
Molim?
Ništa, ništa…
Hm… videćemo se mi još
Hoćemo?
Molim?
Pa kad izađeš…
Odakle? A da… jaoj kako sam smotana danas nešto… e moram da uđem…
Ćaos
Vidimo se
Srećno!
HVALA:D

8 comments:

Anonymous said...

Like it. Spontano, bez suvisne price i zanimljivo. Podseca malo na stil Matije Beckovica, ali je ipak originalno na svoj nacin...:)

Viktor Rom said...

Odakle ti toliko mašte?
Sve će to da završi u nekom tvom filmu...

Anonymous said...

Ma meni se sve cini da je ovo inspiracija iz zivota.

Marko Radojković said...

više je iz mašte... samo je početna iskra životna...
:D:D
ipak mnogo više maštam nego što stvarno radim:)))
sanjarim...

Anonymous said...

neka se unese u zapisnik da sam odabrala ovaj post za post nedjelje na forumu381, ali mi nisu dozvolili. ALI JA NE POVIJAM LEDJA POD SISTEMOM! ...zvucim kao Guevara... pobogu Lana...

uglavnom.. khm khm... ovaj sam odabrala.. da.. ovaj...

prsavam, pomozi mi

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

odlican post....dinamican ,topao kreativan...svidja mi se i kao forma (ideja za kratke price) i kao sadrzaj...
uglavnom evo i mene tragom ovog aharhistickog linka ...uzivao sam...pozdrav zlombulo & chloe & jelena & zuup.....:)

Marko Radojković said...

:-)
drago mi je!
šta sve radi reklama...ccc
pozdrav!!