Sunday 28 February 2010

Opet

Ponovo.
Distorzija u glavi,
šugejz pogled,
letargija.

Nevino se smeješ.
To me peče,
unutra.
Kao nemaš pojma.

Ma ja sam dobro,
nema ništa novo,
ispiti standardno,
društvo isto,
moji svi ok,
radim to i to,
viđam te i te.

A ti si isto dobro.
Kod tebe sve isto.
Nema ničeg novog,
Isti ljudi, ista lica.
Iste radnje, isti osmeh.
Ista si kao i ranije, kao onda.

Zar vreme nikada ne može da bude povoljno za mene?
Kako to da vremenom ne prestaneš da mi pržiš dušu?
Da li je moguće da i dalje nesvesno gaziš po mom srcu?

I onda mi pričamo.
Ti se smeješ, gledaš.
Ti pričaš i pričaš i pričaš.
Gledam ti usta, oči, grudi.
Gasim mozak, nema potrebe.
Ništa drugo, samo gledam, to je to.

A svaki sledeći put je sve gori.
Umara me tvoja dobrota.
Budi kučka, želim to toliko.
Daj mi razloga da budem đubre.

A opekotine peku tek sutradan.
Sve dublje i dublje, i dublje i dublje.
I onda opet ti.
Opet ti.
I ja.

.
.
.

A na kraju,
sve što želim je, i dalje,
samo da te gledam kako se smeješ.

No comments: